februari 20, 2011

Nöff, nöff

Hej hopp, här sitter jag och.... eller nej, skit samma.
Vad ska man skriva? Jag är efter med uppdateringen av bloggen hela tiin, men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva .. ;p
Seriöst, jag kommer inte på något.. x(
Vad gör man nu? Sitter och funderar på detta hela dagen? Ger sig ut och åker skidor på sjön, med mamma? Kolla på tv hela dagen?
Haha, nu skojar jag bara..

DET ÄR LOOV! ;D Göttis, göttis :)
En heeel veckas lov!.......
jag har inget att göra.
Jo, lite revyträning och sådant, men inte så mycket mera.
Jag vill gå på stan med nån kompis, men vi får se hur det blir med det . Jag får väll ringa runt lite, antar jag ;D

Oh nej. Nu kom jag på att vi har 2 prov tills nästa vecka... Mycket plugg på lovet, fast det är kanske lika bra, om man har tråkigt.

hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar