februari 15, 2011

I'm yours ..!

Tjuu :)

Jag gick till skolan igår, fastän jag egentligen inte skulle det. Mamma tyckte jag skulle vara hemma och vila, eftersom jag hade feber under hela Stockholm..., Men jag gick till skolan ändå, det var ju alla<3dag!!
Det blev ganska lyckat faktiskt. Eller njao, det kunde bli mer lyckat om jag inte hostade hela dagen och sådant, men jag fick ändå träffa alla kompisar, medflera ;)<3
Jag fick en stor överraskning när jag öppnade mitt skåp på morgonen i alla fall. Tack, sötiis ;p <3
Jag gillar sånna dagar :))

Idag har vi fått reda på engelska provet vi gjorde förra veckan, jag är ganska nöjd.
Vi har oxåå fått göra ett fysikprov, vet inte om det gick bra eller dåligt ;p Okejj, trur jag :)

Jag är riktigt förkyld, och har tendens till feber på kvällarna och sådant, så jag stannar hemma imorn, när 7-9 ska till Hanaslöv och åka skidor.
Jag hade velat följa med, men det är bättre att vila en dag, det kanske blir ännu sämre ju. Förästen gick jag i skolan igår, det kanske jag inte skulle...

Puss.
(eller, ta det lugnt. Jag ska inte smitta er XD) ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar