februari 22, 2011

HEJHEJHEJ! A6 är ganska kuligt... (:

Idag vaknade jag vid 8, åkte mot Jönköping vid halv 10, och var i Jönköping vid halv 11.
Jag skulle till tandläkaren och göra en röntgen. En speciell röntgen, för dom hade tydligen inte en sån röntgen i Växjö. ^^
Iallafall, det gick väldigt snabbt. Typ 10 min. Sen var det klart.
Då åkte vi ( Min familj ) till IKEA, och fikade.
Vi orkade inte gå på IKEA i mer än typ 10 min, för vi var nyss där. (kändes det som iaf)..
Aja, sen åkte vi iaf till A6 och shoppade.
Det var JAG som shoppade mest ;)

2 par jeans, 1 par chinos, 1 par röda shorts, några ringar, en mascara och till sist ett blått linne . :)
Ganska mycket, om man får säga det själv ;)
Jag är nöjd. jag behövde byxor, och lite annat, och det hittade jag ju.

Iaf, efter ca en timme, så ringde jag Ellen och Moa, för dom skulle oxå till A6, och så gick vi 3 och shoppade en stund oxå :)
Mysigt!

Sen åkte vi (nu pratar jag om familjen igen XD) och handlade den maten vi bähövde, sen åkte vi hem.
Och nu sitter man här....


Aja, här får ni en bild (:

det jag köpte ;)

blablablaaa,



Hejdåå .



Ti je gjithçka për mua.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar