februari 20, 2011

JÄKLAR VAD MYCKÈT JAG DANSAT IDAG :D

Jag hade inget val. Jag ville inte ha nått val heller. ^
Jag skulle dansa, och så var det bara.
Jag och min älskade tönt (XD) Felicia Lennartzon ska hålla i en hel gympa lektion efter lovet. Vi ska dansa streetdance. Det ska bli kul, fast man måste ju öva in ett-och-annat... Så det är vad jag gjort idag... ÖVAT.
Det gick bra, faktiskt :) Det var kul.
Men man blir faktiskt svettig av att dansa. Jag tror de i klassen oxå kommer bli det, om de gör som vi säger o såndant.... ( Vilket jag verkligen hoppas på att de gör. o.o)
Men aja, det blir som det blir. Jag måste öva med Lizi oxå ju.
HON KOMMER TILL MIG IMORGON! JIPPIE, VAD KULIGT VI KOMMER HA! :D
Hon är bäst, hon förstår en, hon är min !! (A) :D Hannut gillar sin Tant. <3

Jag har kommit på en liten dans, och en uppvärmning och lite såndant, som jag ska visa för henne (Felicia)
:))


Oh juste.
TVÅ HELA DAGAR UTAN  . . . . . !!
JAG PLÅGAS.
Hur ska jag klara av ett helt sportlov??!
Damp, damp, damp.
Jag saknar dig. <3<3<3<3



Aja, Ha'de göttis, folk :D
Njut av sportlovet...
O ni som inte vill njuta kan tjuta. Haha!!! ;D


Här kommer lite bilder, tråkiga bilder.
Men fick stor lust att göra som en kompis... Bomba bloggen lite :p
Hahaha...
Hejdå,










Omg, pinsamma bilder o:
skitidet. o.o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar