februari 26, 2011

FÖRSTA GÅNGEN PÅ TYP 2 VECKOR SOM JAG INTE BLOGGAR FÖRRÄNS PÅ KVÄLLEN..! o.o

Tjo, och förlåt.
Jag har inte haft  tid att blogga idag, har egentligen inte tid nu heller.

Idag har jag varit i Växjö badhus och badat med Ellen, Moa och Johanna. <3 Tack för en kulig dag, tjejer! (:
Vi badade från typ 11 till klockan halv 3 - 3. Sen gick vi till stan och fikade + shoppade i 1 timma.
Det blev tyvärr inga nya kläder, bara 2 bra skivor, på Rean ;)
Imorgon ska jag pimpel-fiska med farmor och farfar + familjen, sen revymöte.

Shiiet, måste plugga o.O
Mycket plugg imorn oxå. Vi får hoppas att jag klarar det!

Franska prov på fredag med, man kanske måste plugga på det oxå ?!??!!?!?!?    o.o     >.<



Snart är det Melodifestivalen.
Hejdå.

oh juste! gjorde om bloggen igen. HANNUT BLIR ALDRIG NÖJD :/ XD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar