februari 13, 2011

Hej på er (:

Jag är fortfarande sjuk, men jag ska ändå försöka blogga lite, har ändå inget mer att göra än att sova,.
Som sagt, i fredags åkte klass 7 till Stockholm med buss. Vi åkte halv 7 på morgonen.
Jag satt med Johanna i bussen. Det var ganska drygt, men Johanna fick mig att ha roligare :) Lite sov jag oxå, jag mådde inte så bra. När vi kom fram åt vi på en skola.,.
Sen åkte vi till "Stockholm's Möbelmässa"   och skulle se vår egna designade pall och kolla runt lite.Vi var där i ca 3 timmar. Sen åkte vi till något museum en stund.. Där kollade vi typ på¨uppstoppade djur...
Sen,
Sen,
Sen, åkte vi till en kyrka , och där, skulle vi sova. (inte i själva kyrkan, utan typ i ett rum där under, där folk som inte hade nått hem fick bo / fick hjälp. Men det var såklart tomt där då vi kom.)
Vi fick fixa lite med sakerna, sen skulle vi ut och äta.
Jag fick då reda på att jag hade feber. Inte jättekul, kanske.

Kom precis på att det kanske är tråkigt att läsa allt jag skriver, men iallafall, jag har tråkigt.., så jag skriver vidare.

Vi gick sedan till en pizzeria, jag , Ellen, Moa och Johanna.
En ganska dålig pizzeria, för vi fick vänta på vår mat i 40 min ^^  -.-
Sen gick alla till Ica och köpte godis, utom jag, för jag äter inte godis x) Fast jag hängde med ändå, och köpte en annan grej, till en person.. ;)

Sen i kyrkan igen, så spelade ca 10 / 24 i klassen klädpoker.
Jag var såklart inte med, jag satt och snackade med Moa i andra sidan av rummet istället. det var ganska mysigt :))

Senare på kvällen fick man gå till köket och dricka läsk och äta chips :)

Klockan 11 skulle det vara tyst och alla skulle sova ;p .
Jag sov inte alls bra den natten.
Somnade halv 1, vaknade 2, somnade halv 3, vaknade 10 i 3, somnade halv 4, vaknade kvart i 4, somnade 4, vaknade 5, somnade halv 6, vaknade halv 7 tillsammans med alla andra, för läraren Magnus väckte oss :)
Vi skulle äta frukost och packa ihop en massa, halv 9 skulle vi åka till Mässan igen...
Klockan 11 var vi på Naturhistoriska museet, och kollade runt lite , klockan 12 skulle vi se en vattenfilm på Cosmonova. Rätt mysigt :) Jag och Felicia Lennartzon satt där och kollade på fiskar över hela taket, och typ somnade.

Sen var det dags att åka hem igen. Hoppa in i bussen och bara sitta..
De satte på en film "Forrest Gump", den är bra :)
Fast jag hade redan sett den, så jag sov i ca 2 timmar ;).
Sen åt vi på Mc Donalds. Jag hade fortfarande feber.. :/

Sen åkte vi i ca 2-3 timmar till, sen var vi hemma. Dåa var klockan 20.00.
Jag kollade lite på tv, tog febern och somnade vid 10 ...

Mår lite bättre idag, men tror inte att jag kommer till skolan imorn.

Ledsen folket, jag har inga bilder som visar hur jag har haft det... Det får komma en annan dag ://


Tjuuu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar