februari 27, 2011

Jag kom på en sak...

... Jag har förändrats.

Jag vet inte om det bara är jag som har tänkt på det, men jag tycker det stämmer.
För ungefär ett år sen, var jag värkligen inte som jag är nu.
Jag vet egentligen inte vad som är så stor skillnad, utan... det bara, lixom, finns en skillnad.
Jag är större, såklart. 13-åring istället för 12-åring. Jag har permenentat (stavning*) mig, (dock inte jätte nöjd, vill ha mitt platta hår tillbaka!!), jag har fått nya vänner, sammtidigt som jag har förlorat gamla.
Men sånt som jag har upplevt, det har väll typ nästan alla?
Men det finns något speciellt, nått som lixom håller mig vid liv. ( Det är bara ett uttryck, men ni fattar XD )

Det finns något inom mig som bara säger STOPP ibland. Det är både bra och dåligt. Sånt beror på vilken situation man är i, lixom.
Jag mår bra nu, det gjorde jag som 12-åring med. Men nu är det nog liite bättre. Många problem som jag fick RIKTIGT mycket magont av, (och då menar jag RIKTIGT mycket magont, varje dag jag skulle gå till skolan, osv.) finns det inte längre så mycket kvar av.
Jag är fortfarande en sån som har ont i magen ganska ofta, för jag är faktsikt ganska känslig, men visar inte alltid mina känslor... Men det är en annan historia. typ. men jaja. okok.
Nu vill jag inte skriva mera.

Jag tycker iaf att jag har förändrats. både bra och dåligt.

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar