mars 12, 2011

Min lillasyster.

Jag har egentligen ingen lillasyster. Bara en katt.
Hon heter Noblesse, och hon är världens bästa!
Hon är som en lillasyster för mig, för hon är med mig varje dag.
Gosar med mig, håller mig sällskap, buuusar hela tiden typ, och sover med mig (Ibland)
Fastän hon är en katt, så är hon ibland den ända som förstår.
Det är ganska coolt att en katt kan fatta att man inte ska bita folk på riktigt när man busar med dom, utan att man 'låtsasbits', som hon gör. Och när man gråter, så kommer hon och lägger sig brevid en. Hon gosar med en när man behöver det som mest.
Jag älskar min Noblesse! <3 (Även kallad : Noob, Blessan, Noblan, Bäze och Bäz.)

Så nu vet ni det.


Hon är en av de bästa jag vet.

Min supertstjärna <3
 

Pinsam bild.
 
Syrran tog en gullig bild. :)
Pinsam bild igen. (Gammal)
Pinsam bild IGEN ( Gammal )
En av syrrans bilder. ^^
Min egna lilla Bäääze <3
Var glada nu. Jag bjöd er på några pinsamma, gamla bilder.
Noblesse är bäst! <3 (Nästan lika bra son jag)
Fast hon är en Noob.


Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar