mars 08, 2011

I was'nt born yesterday.. -.-

Tror du inte att jag fattar?!?! Jag tror att typ ALLA fattar.
Om du bara förstod, hur idiotiskt mycket fel du gör.

Man ska inte behandla folk som luft ena sekunden, behandla folk som ens bästa vän andra sekunden, och tredje sekunden tro att man är tuffast på skolan?
Lixom, hallå?
ÅÅÅÅHHHH, Jag är sur.


__________________________________________________________

Det är lite jobbigt hemma just nu, osv, osv, osv. Sååååååe, imorn drar jag till Johanna, och sover över där, fasten det är mitt i veckan en onsdag.
Tack, Johanna! För att du finns <3 Du hjälper alltid till när allt är så hemskt som det är nu.

Men, som-jag-redan-har-sagt..: Jag är ganska stark. Asså, inte på det sättet att jag kan lyfta väldigt tunga saker och sånt, för det kan jag inte, utan, jag är riktigt stark inuti mig.
Ibland förstår nog folk inte det, de bahandlar mig som en tönt istället. Och dom får göra det, men bara så dom vet det, så är det DOM som är töntar!! ;)
Jag klarar mig.
Fastän det känns som om mitt hjärta är tomt, isigt, och väldigt kallt, iaf ibland.

Men, jag har ju dig!


Tack, alla-ni-som-vet-att-ni-har-hjälpt-mig-denna-veckan-och-typ-många-andra-veckor-oxå,-då-jag-oxå-har-haft-det-lika-jobbigt-som-nu.


Mhm, mhm, det var allt.


Jupp, jupp <3
You and me
We have sooo fun. Together. <3
us.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar