mars 27, 2011

En scen, en strålkastare... HANNUT ÄR HEEEMMMA!!!!!!

typ, ja. Jag ska bli mer aktiv på min blogg... lovar er det,

Gjorde om bloggen liite,
Bilderna fårn min ääälskade Bergrevy ser ni just nu längst upp på bloggen, min 'framsida'. De bilderna får va där ett tag!
Här kommer biiilder, iaf! Mer kommer nog nån annan dag! :))











  Hej jag heter Hanna. Jag är en tjej på 13, snart 14 år. Jag är en tjej som älskar att stå på scen. Sjunga, dansa och spela teater. Jag har varit med i Bergrevyn. Sista föreställningen var igår. Det var bland de roligaste jag gjort i hela mitt liv, att va med. Jag är evigt tacksam till att jag fick vara med! jag har fått många, många nya vänner. Det var coolt att åldern skilde så mycket mellan dom som var med i revyn. Jag var yngst, och den äldsta var 88 år. Faktiskt väldigt häftigt! Jag saknar redan revyn, jag vill uppträda mer!  Jag är nöjd med   migsjälv och med min insats.
                                        
Bergrevyn glömmer jag aldrig! :)









Nu är det bara att längta tills nästa gång jag får stå på scen. ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar