mars 19, 2011

En underbar text till en underbar person!

Det finns en låt som går så oxå! :) <3
_______________________________________________________________________________

Hjärtat är en plats
Kärlek ger den liv
Som din himmel ger mitt hav
Som din himmel ger mitt hav
Längtan är en väg
Närhet är ett ljus
Som din glänta ger min skog
Som din glänta ger min skog

Viljan är en kraft
Starkare än allt
Som din blomma i min hand
Som din blomma i min hand
Lusten är en sång
Fyller alla rum
Som din ton i min musik
Som din ton i min musik

Jag vill resa i ditt innersta
Besöka varje vrå
Jag ska sitta en stund
Där ögonen blänker
Genom forsarna där blodet far
Där dina sinnen bor
Vill jag lämna små spår
Av minnen som bara du får

Lyckan är en färg
Fångad av en lek
Som ditt leende i mig
Som ditt leende i mig

Jag vill resa i ditt innersta
Besöka varje vrå
Jag ska sitta en stund
Där ögonen blänker
Genom forsarna där blodet far
Där dina sinnen bor
Vill jag lämna små spår
Av minnen som bara du får

(Lyckan är en färg
Fångad av en lek
Som ditt leende i mig
Som ditt leende i mig)
Kärlek är en plats
(Kärlek är en plats)
Hjärtat ger den liv
(Hjärtat ger den liv)

Som din himmel ger mitt hav
Som din himmel ger mitt hav
(Lusten är en sång
Fyller alla rum)
Som din ton i min musik
Som din ton i min musik
Längtan är en väg
Närhet är ett ljus
Som din glänta ger min skog
Som din glänta ger min skog
(Som din himmel ger mitt hav)
Som din himmel ger mitt hav


(Som en blomma i min hand
Som ditt leende i mig
Som din glänta ger min skog
Som din ton i min musik
Som din himmel ger mitt hav
Som din himmel ger mitt hav)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar