mars 12, 2011

Melodifestivalen !

Tjoho! Vilka kollade på melodifestivalen ikväll?
Eric Saade vann. Helt okej för mig, Men Danny var sjukt mycket bättre, Eric skulle ha kommit tvåa, enligt mig.
Danny är så jäääkla snygg o.o !!!







men typ, ja,.
Är ganska glad.
Eric är ju med snygg, och söt, typ.
Danny var ändå bäst idag. ---------> (IIIH)

Men aja, Danny OCH Eric mosade iallafall hela skiiten!
Och jag är så jäkla glad över att "Nicke Borg" ( Som as många hejade på, fast som jag tyckte var as dålig ) kom typ 7:a eller något. As bra, för han sög ! ;) hahahahaha.
Och jag spyr seriöst på Bengtzing. Usch, usch och usch. OCH fy.
Swingfly hade en sjuuuukt bra refräng, men versen sög. Och han som rappade kune ju inte ens svenska?!?!?! lixom, hallåå? Vi bor i Sverige.   ._.


Nog pratat om detta. ja. ja. ja. typ.





Nu är klockan snart halv 12, och jag ska sova, snaaart.
imorn är det revyträning igen. Klockan 10. Ska vakna vid typ halv 9... Ändå Liiiite sovmorgon! ;p
Idag vaknade jag halv 8, ju.

Fasen vad snyyyyggg! o.O




AHH, shiit! o.O


Godnattiiis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar