mars 22, 2011

I can cry a river, if you let this be true.

Jag är full av ord. Små små ord. Som jag egentligen aldrig får ur mig.
Alla har en hemlighet. Alla.
Jag är full av frågor. Men inga svar.

Jag ville bara säga, att jag känner en person, som betyder väldigt väldigt väldigt mycket för mig. Den personen älskar mig för den jag är. Det är helt rätt.
Men ibland blir allt fel, men allt löser sig efter en natt eller två.
Jag vill forstätta tro, tro, tro. Allt jag hoppas på, är att du vill samma sak.



'Jag vill resa i ditt innersta,
besöka varje vrå.
Jag ska sitta en stund,
där dina ögon blänker.
Åka genom flodarna där blodet far,
där dina sinnen bor.
Vilja lämna små spår,
av minnen som bara du får.'




Glöm allt det jag sa, snälla du.
Jag älskar dig!


Du är allt jag har <-  <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar