mars 06, 2011

mhm, mhm. jaha, jaha. jaja, jaja. jappi, jappi. HEJ

"Jag har kossorna att tacka,
för jag har smöret på min macka.
Alla kossorna i hagen,
gör att jag blir mätt i mageeeen..."

Jaha, jaha. Mhm, mhm. Juppii, juppii. Damp, damp. Ja, ja.

_____________________________________________________________

Hej hååå!
Hannut här. (såklart -.-)
Idag blir det att göra läääxor, lära in en dans med syrran + Kalle, och revyyymöte på kvällen.
Typ det ja.


Jag kollade igenom ALLA bilder som fanns på denna datorn, såå insåg jag hur mycket bilder jag hade tagit under ett halvår. Shiiiet, asså!


En bild som ni säääkeert sett tidigare,


Nu fick ni se en bild på en liiite mer allvarlig Hannut. usch, usch.
Men är det bara jag som tyycker om mina ögon på den bilden? :) OREDIGERAD.


Hannut likeeei



Hejdå, bloggar sen igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar