maj 28, 2011

Stan + Bio

Jag och syrran har varit ensamma hemma hela dagen, så vi åkte med bussen in till stan och shoppade lite.
Jag hittade inte så mycket kläder, men massa annat , hihi.
Jag ÄLSKAR affären TIGER. Den är mysig, annorlunda och billig ! Där finns inga kläder, men massvis med annat mys !
På TIGER hittade jag ett par mörkblå hörlurar. ( Dock inte så bra, för lite av dem har redan gått sönder typ. Men jag tror det var så när jag köpte dem. Ska kolla om de går att byta. )
De var billiga iallafall ;)
Och så hittade jag ett par svarta flipp-flopp, lite presenter, coola suddi, lite godis, gatkritor (HAHAA), film, och lite till. ASNICEEEE!
Sen hittade jag en bikini-överdel på KappAhl, och lite annat.

Efter det gick jag & syrran på BIO ! :D
' Pirates of the Caribbean 4 '. Den var helt okej, fast, lite långtråkig. Vi kollade på den i 3D. Det är egentligen inte min typ av film, men, jag gillar Johnny Depp ;) Det är ju han som gör filmen bra !


Här kommer nån bild på hörlurarna :





NU MÅSTE JAG KRYA, KRYA, KRYYA !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar