maj 14, 2011

Så underbara..!

Jag tänker börja med att säag förlåt med dålig uppdatering.
Sen tänker jag säga att jag har väldigt underbara vänner. Många, Många.

Och 2 riktigt bra av dem är Johanna & Moa.

Vi har sovit över hos Johanna inatt, det var supermys, och superkul ! :D Vi sov i vardagsrummet, i 2 soffor och en säng. Vi satte ihop dem, så det blev som en trippelsäng, hah. :) Vi var på unkan på kvällen, och efter det så kollade vi på film, åt popkorn och tramsade tills klockan blev 2. Sen somnade vi strax där efter :)
På morgonen vaknade jag vid 7 av att en katt hoppade upp i min "säng" (sofffaaa). Så då väckte jag de andra, men, jag trodde klockan var 11 eller nått, för jag var as pigg, och det var så ljust ute.
Sååå, när klockan var 12 på förmiddagen så hade vi hittat på jättemycket. Haha :)

Tack tjejer, för en helt underbar övernattning!

Nu bjuder jag på lite bilder :






HAHHAAA, jag är ganska tuff :)




Mer bilder kommer! :D
HA EN HÄRLIG KVÄLL <3 pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar