maj 31, 2011

Lammhults olympiad & Vårkonsert.

Trött Hannut. Väldigt jobbig dag.
En förkyld Hannut gick till skolan idrotts-klädd, 6-8 skulle ha Olympiad. Mest friidrottsgrenar. Man tävlade i lag, och det bästa laget fick diplom. Och den bästa tjejen och den bästa killen i varje gren fick medalj.

Jag fick en medalj i Höjdhopp. Jag hoppade 1.35.
Och så var jag EN CM från att få medalj i längdhopp med. Jag hoppade 3.94.
Men, jag är nöjd med dagen :)
Eller, olympiaden var slut vid halv 2, och klockan 2 så åkte jag iväg mot Aneboda, det skulle vara vårkonsert där. Jag sjöng "Breakaway" tsm med Emma R och så spelade jag "För kärlekens skull" på flygeln.
Så, alla var där och övade från klockan  2 till kl 7.
Sen var det "konsert" tills halv 9. Sen kom jag hem, vid 9.
Tuff dag, eller?
Dessutom var jag sjuk i helgen....


Tur att man är ledig imorn :)

Nu ska jag vila liite.






Oh juste,
ett STOOORT grattis till Hanna Johansson som fyller 14 idag :D
Hoppas du gillade din stora kortlek ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar