maj 26, 2011

De fina minnena kommer stanna hos mig, för evigt ! I miss you (L)

Jag tänker på dig varje dag.
Jag saknar dig.
Det var så länge sen nu.
Jag är rädd att jag ska glömma bort dig, och alla minnen.
Men när jag sitter helt ensam, och tänker på dig, kommer alla fina minnen tillbaka.
Jag hade gjort nästan vad som helst för att få se dig igen, en sista gång.
Och oroa dig inte, jag kommer aldrig att glömma dig.
Du var världens bästa.
Världens mysigaste.
Världens snällaste.
Allt fint det fanns att säga om dig, stannar i mitt hjärta för evigt.
Ville bara att du skulle veta att jag saknar dig.

Jag är rädd för att jag ska glömma bort dig, men nu vet jag :
'Du kommer alltid finnas i mitt hjärta. Alltid.'

Aldrig ska jag sluta älska dig ! <3



ps.
Texten jag skrev är till en person som är mycket saknad (L)
ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar