april 30, 2011

Slänger in ett snabbt test

Random:

Vad heter du? - Hanna
Vad gillar du? - Mycket.
Vad älskar du? - Mycket.
Vad hatar du? - Mycket.

Vad gör du just nu? - Svarar på frågor?? haha
Vad gör du om 10 min? - Inte vet jag, fotar? :)
När ska du sova ikväll? - När jag blir trött.

Favorit:

Mat? - Tacos, kycklingfilé, pizza, ...
Färg? - Blå
Tal? - Tio.
Film? - Vet nt... Just my luck, 17 again, the last song ? :)
Kändis? - Oooh, ingen aning :) Gillar Bruno Mars
Bästa Tjejkompis? - Mååånga :) Bl.a: Johanna, Moalina, Ellen, Moa, Mina, Felicia L, och måånga mer :)
Bästa Killkompis? - Vet inte. Typ: Björn, Rinor och Kasper :)
Bästa månad? - Augusti eller Maj typ :)
Favorit djur? - Humm... Katt :) Fast, älskar papegojor och marsvin oxå!
Bästa humör : FLUM! :D


Ska fota kläderna jag köpte idag på Grand Samarkand med bästa Mina! :) Inlägget på det kommer senare !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar