april 28, 2011

I'm trying to find myself again.

Halluu :)
Sitter och chillar , kom hem från skolan för en stund sedan. Snart ska jag göra franskaläxan, hoppas det inte tar alltför lång tid, för jag vill snart ut med datorn och lägga mig på studsmattan. Det är mysigt!


Imorgon - Fredag. Då efter skolan ska jag till fiket med Johanna, Moa och Emma. Vi ska andvända våra present-kort vi vann på fiket, för att vi vann tårttävlingen på unkan. 60 kr! Ganska mycket ändå. Räcker nästan till 2 fikor , haha. ^^ Efter fiket sticker jag ( och kanske Johanna ) upp till Felicia Lennartzons hus och är där i några timmar, sen sticker vi till unkan :)
Det kommer säkert bli en treeeevlig dag!


Haha, kulig bild på hur jag såg ut innan jag klippte lugg och sånt, huhuhu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar