april 02, 2011

1:a April, Nyklippt, Johanna och Moalina och unkan>!

Tjo.
För det första ville jag bara säga att jag ska skärpa mig på dethär med att blogga. Jag SKA minsann blogga oftare (Om det nu är nån som läser min blogg ^^) Ja.. Jag lovar! :)

Har ganska nyss klippt mig. Det blev sådär tycker jag.
Många säger att jag är ' gullig ' i en frisyren...! Men jag tycker att jag ser ut som om jag var 8 eller nått, medan vissa tycker att jag ser äldre ut... men ja, gjort är gjort. Fast jag vill inte va 'gullig', jag vill va typ 'fin', hahhaaa!!
Jag har iaf fixat mig en lugg, haha! :)
En halv bild på 'nya' looken ;)
























Och ja. Jag lekte med Moalina och Johanna igår efter skolan och frisören, hemma hos mig :) Det var mycket trevligt, vi fotade och lite sånt . Sen stack vi till unkan :D

Som jag sa tidigare, nått är fel med min dator, så alla bilder vi tog kunde tydligen inte sparas :S
men här är några iaf :
:)




hos frisören, hahah!






 ajöö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar