april 21, 2011

Ett land långt långt borta.

Gjort idag:
Stekt på studsmattan.
Blivit brun.
Fikat med familj.
Kollat på One Tree Hill.
Funderat.
Räknat matte.
Chattat med folk.
Hoppat studsmatta.
Cyklat runt lite.
Lagat kaninbur.
Sovit med min katt som kudde (myyys)
Tänkt på saker...
Ätit påskgodis.
Kollat på 13 små små små kycklingar hos grannen.
Fått besök av 2 små söta påskkärringar.
Gråtit över.. olika saker faktiskt.

Nu ska jag soooova lite.
( Iallafall försöka. )

Mest posetivt med dagen : Gutt med fiinfint väder!
Mest negativt med dagen : Har varit trött, deppig och sur för det mesta. Ledsen... Har inte ätit mycket sen i tisdags faktsikt.


Igår åt jag på MC'donalds vid halv tolv på förmiddagen,
klockan halv 1 på natten kom jag på att jag var lite hungrig, hahaha!

Gammal bild.... :o














_________________________________________________________________________________


Justeeee! I Måndags var jag med Ellen och Moa.
Vi hade kul!
Här kommer nån bild:




Bjuder på bilderna, hahahha ;)
Usch asså, för mig!
















GODNATT
'Jag kommer aldrig glömma. Aldrig förlåta'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar