april 27, 2011

Never gonna take us down

Godkväll!

Idag på elevens val så var det fotografi, som jag hade valt :)
Jag och Johanna tog foton ute, det var mysigt!
Vi tog bilderna med min mobilkamera faktiskt, men de blev faktsikt väldigt bra.. :D

Några hemska bilder oxå, hahhaa. Vi skulle se hur det såg ut om vi hoppade upp vid basketkorgen och stoppade in huvudet i själva korgen, hahha. :o
Fast, usch nej. Det såg läskigt ut.

HAHHA

Har tråkigt, så lägger in nån bild från idag, :

Jag vet, jag ser vääldigt tjock ut, men det är bara min tröja som blåser, hahha!



Har en av Jojjos skor, och en av min. hahah!




Det var väll det, tyyype.

Är ändå ganska nöjd med vissa bilder... :) De är ju ändå tagna med min mobil lixom?!? :D

Mer bilder kommer seeeenare ...

Hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar