juni 12, 2011

Test / Frågor

DEN SENASTE VECKAN HAR JAG:

Kramat min mormor: Har ingen mormor längre, men skulle gärna krama henne massor om jag kunde
Slagit någon: Vet ej, bara på skoj isf
Spelat basket: nej
Vunnit en match: nej..
Gått på bio: nej
Städat rummet: Japp, men nu är det stökigt igen x)
Bakat en sockerkaka: nej
Ätit pizza: nej , men förra veckan x)
skrikit åt någon: ja
Varit uppe längre än 02.30: nej¨
Åkt flygplan: nej
Åkt tåg: nej
Pratat i telefon mer än 40 minuter: ja
Slösat mer än 30 kr på godis: nej
Pratat i en telefonautomat: nej
Spelat datorspel: nah..
Köpt kläder/skor: ah :)

DEN SENASTE MÅNADEN HAR JAG:
Retat någon: på skoj.
Ätit prinskorv: nej?
Hoppat ut i snön och skrikit: Det finns ingen snö i JUNI? o.o
Lagat mat ur en kokbok: nej
Gett någon komplimanger: ja
Lyssnat på Winnerbäck: nä.
Använt handkräm: vet ej
Borstat tänderna: ja?
Bäddat sängen: ja
Sparat pengar i spargris: ja x)
Sagt hej på hebreiska till någon: nej?
Pussat någon: ja
Sagt jag hatar dig till någon: nä
Sagt att jag älskar dig till någon: ja¨

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...
Gått på toaletten: nä
Ätit: nä
Kollat klockan: ja
Sjungit "jag skakar av all denna meningslösheten": ...nej.
Svarat i telefon: nej
Hostat: ja
Spytt: nej
Kollat på TV: nej
Lyssnat på radio: nä
Skickat ett sms: japp
Sovit: nej
Installerat en skrivare: nej
Läst mer än tio rader på engelska: nej
Skrivit blogg: nu gör jag det.
Tänt en lampa: nej
Gråtit: nej

JUST NU...
Sjunger jag: nej
Gungar på stolen: nä, jag snurrar.
Lyssnar på musik: jaapp :)
Kliar mig någonstans: nä
Hostar: nej
Äter: nej
Hoppar: nej
Lyssnar på techno: nej
Lyssnar på klassiskt: nej
Lyssnar på Lars Winnerbäck: nej

VÄLJ BLAND...
Svart eller vitt: svart
Katt eller hund: katt
Natt eller dag: Dag, typ.
Solsken eller månsken: sol tror jag
Sommar eller vinter: sommar & vår.. x)
Julafton eller födelsedag: Julafton
Film eller bok: film
Höstpromenad eller vårpromenad: vårpromenad
Radio eller CD: CD
Färg eller svartvitt: färg
TV eller radio: tv
Cykel eller moped: cykel
Buss eller bil: BIL
Coca-Cola eller Fanta: Cocacola
Bowling eller kubb: bowling tror jag.
Titta på TV eller stirra in i väggen: titta på tv

....
Svär du?: eh, nä?
Sjunger du?: för ofta är jag rädd :)
Duschar du varje dag?: nee, inte exakt.
Gillar du skolan?: Ja lite.
Kommer du överens med dina föräldrar?: jodå, för det mesta




Long time ago

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar