juni 07, 2011

Hannut is baaaaaack in Sweden!

Home Sweet Home. (L)

Nyss hemkommen från DANMARK. Vi bodde i en stuga i "samhället" Lokken. (Lökken). Det var mysigt!
Fast, vi var mestadels i Skagen, och vid havet såklart!!
Det var inte så varmt i havet, ca 15 grader, men jag badade ändå 5 gånger under resan :D Både i Skagerak och Kattegat. (Stavning**)
Jag är nöjd med resan, men i slutet längtade man hem. Jag är ingen sån person som kan vara vid ett och samma ställe i för många dagar, haha.

Men jag har bränt mig, och blivit röd som en tomat :O !! Hoooooppsan ;) Fast, det har börjat försvinna nu, så det ser helt normalt ut nu.


Massa bilder kommer nog imorn, men här får ni någon mobilbild vid haaaavet!










































Mer kommer !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar