juni 08, 2011

Semester-bilder från Danmark :D

Nu kommer lite bilder på mej i Danmark.
Mest bikinibilder vid havet, men det får ni stå ut med ;)
E N J O Y !

Jag kisar på typ varje bild, men solen var så skarp, man kunde knappt kolla... :P

 Jag, vid en kyrka (som inte syns på bilden) haha
 Det blåser o.o
 Hopp-bild i vattnet ;D awesume!
Fjärilen som jag räddade, den höll på att drunkna, men den fick sitta på min axel i 10 min, sen kunde den flyga igen.
Döpte den till Rutger ;)


 det blåste lite...
 Jag badade 5 gånger, hihi

 Jag,
 glassssss !
 as mys !
 Hopp-bild igen :)
 Jag lååångt borta i havet ;)





2 Go-cart bilder, körde för första gången i mitt liv. Gick ganska bra, men jag failade lite, blev uteträngd, så jag var tvungen att köra rätt in i staketet, och snurrade runt några varv. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar