juni 10, 2011

Rumäninen-dag !

HEJSAN!
Sorry för dålig uppdatering, ska skärpa mig. Men det är ganska skönt med nån liten bloggpaus ibland.. ;)

Idag har 7-9 rumäninen dag. Man är ledig från skolan för att man ska kunna jobba till sig 150 kr, som man sjänker till Rumänien. Typ så iallafall :)
Jag skulle städa inuti bilen, men det blev inte så, för det är så dåligt väder. Så idag, ska jag radera MASSA bilder från min dator, och städa hos Napoleon. Bilen får jag fixa imorn eller nått.

Det är inte klokt hur mycket bilder jag har på min dator..! Köpte datorn i höstas, och nu har jag typ, 10000 bilder på den! TIOTUSEN!?! (Jag skojar inte..!)
Jag har suttit och raderat i 2 timmar, men det känns som om det är lika många kvar iallafall .. o.o :P

Nu ska jag äta, sen gå ut lite.


Oh, juste. Det kanske blir unkan ikväll en stund, om jag orkar :)








































Sne bild på mej, hah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar